Reklamace
NA VEŠKERÉ NAŠE PRODÁVANÉ ZBOŽÍ POSKYTUJEME PRODLOUŽENOU ZÁRUKU 3-5 LET !!
Níže naleznete kompletní návod jak postupovat při řešení reklamace
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, nás neodkladně kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@kancelar-skladem.cz popř. na tel. 721 749 732
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží (odlišná od fakturační):
Dokan s.r.o. – kancelářský nábytek
U Řeky 804
Ostrava-Hrabová
720 00
Veškeré reklamace se snažíme řešit v co nejkratší lhůtě!
Pro urychlené vyřízení reklamace budeme od Vás potřebovat následující údaje:
(můžete využít také náš Reklamační formulář, který naleznete zde: Formulář_pro_uplatnění_reklamace
1. Kontaktní údaje:
Jméno a příjmení,firma,IČ,tel.číslo,email
2. Předmět reklamace
Číslo objednávky nebo faktury
Uveďte také zda reklamujete celou objednávku nebo pouze její část
Pokud reklamujete pouze část dodávky, uveďte prosím čísla zboží a počet reklamovaných kusů
3. Důvod reklamace
Vyberte z následujících důvodů:
- Zboží je poškozené
- Zásilka je nekompletní
- Chci vrátit zboží - nevyhovuje (pouze do 14 dnů od převzetí)
- Bylo dodáno jiné zboží než bylo objednáno
- Vada zboží
Můžete také připojit jako přílohu emailu fotografie reklamovaného (poškozeného) zboží (max. 5 souborů .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):
- výměna za nový kus(y)
- poskytnutí slevy
- oprava
- vrácení zboží (do 14-ti dnů od data doručení)
- adresa pro zaslání zboží (vyplňte pouze, pokud je odlišná od dodací adresy na objednávce):
- číslo účtu (vyplňte pouze, pokud požadujete vrácení zboží)
Po obdržení veškerých informací Vás budeme obratem informovat s postupem a řešením Vaší reklamace.