Reklamace

NA VEŠKERÉ NAŠE PRODÁVANÉ ZBOŽÍ POSKYTUJEME PRODLOUŽENOU ZÁRUKU 3-5 LET !!

Níže naleznete kompletní návod jak postupovat při řešení reklamace

V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, nás neodkladně kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@kancelar-skladem.cz popř. na tel. 603 101 969

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží (odlišná od fakturační):

Dokan s.r.o. – kancelářský nábytek

U Řeky 804

Ostrava-Hrabová

720 00

Veškeré reklamace se snažíme řešit v co nejkratší lhůtě!

Pro urychlené vyřízení reklamace budeme od Vás potřebovat následující údaje:

(můžete využít také náš Reklamační formulář, který naleznete zde: Formulář_pro_uplatnění_reklamace

1.Kontaktní údaje:

Jméno a příjmení,firma,IČ,tel.číslo,email

2.Předmět reklamace

Číslo objednávky nebo faktury

Uveďte také zda reklamujete celou objednávku nebo pouze její část

Pokud reklamujete pouze část dodávky, uveďte prosím čísla zboží a počet reklamovaných kusů

3.Důvod reklamace

Vyberte z následujících důvodů:

  • Zboží je poškozené
  • Zásilka je nekompletní
  • Chci vrátit zboží - nevyhovuje (pouze do 14 dnů od převzetí)
  • Bylo dodáno jiné zboží než bylo objednáno
  • Vada zboží
Dále blíže popište závadu,poškození nebo důvod reklamace.
 

Můžete také připojit jako přílohu emailu fotografie reklamovaného (poškozeného) zboží (max. 5 souborů .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):

 4.Požadované řešení
 
Vyberte z následujících možností:
 
  • výměna za nový kus(y)
  • poskytnutí slevy
  • oprava
  • vrácení zboží (do 14-ti dnů od data doručení)
 5.Doručovací a platební údaje
 
Vyberte z následujících možností:
 
  • adresa pro zaslání zboží (vyplňte pouze, pokud je odlišná od dodací adresy na objednávce):
  • číslo účtu (vyplňte pouze, pokud požadujete vrácení zboží)

Po obdržení veškerých informací Vás budeme obratem informovat s postupem a řešením Vaší reklamace.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.Více informací.